Rabu (04 March 09)


Awal pagi aku dan 3 lagi rakan bergerak menuju ke SKJ6, Bandar Baru Bangi yang terletak berhampiran dengan kampus aku. Manakala yang lain menaiki kenderaan masing-masing. Jam menunjukkan 830 pagi dan kami berada dihadapan pintu pagar sekolah berkenaan. Ini bukanlah kali pertama aku ke sekolah berkenaan kerana pada minggu lalu aku telah pun ke sekolah berkenaan untuk sesi perbincangan.
Tetapi pada pagi ini, aku akan berkebun. Memang sudah lama aku tidak berkebun..! dan ini adalah yang pertama setelah sekian lama. Dari mencangkul sampailah kepada membuat batas, kesemuanya dilakukan dengan bantuan guru yang lain.
Apa yang tidak aku puas hati adalah pelajar perempuan hanya berada dalam kelas..!! kami berpanas untuk berkebun..mereka boleh bersenang-senang..
Apa yang cukup menyeronokkan aku adalah semua pelajar Pendidikan Khas ringan tulang membantu kami sehinggalah aktiviti berkenaan hampir siap.
Minggu pertama yang agak menarik, dan aku mengharapkan yang lebih lagi pada minggu-minggu yang akan datang.